Reklamace
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží na emailu 
eshop@spojovaci-zateplovaci-zbozi.cz nebo ve výdejním místě či sídle firmy.
Reklamuje se vždy celý produkt - tedy včetně všech svých součástí. Není tedy možné reklamovat pouze části zboží.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu.:
Edita Trnková
Mírová 170
26231 Milín
Pro  rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme mít řádně vyplněný reklamační  řád společně se zbožím, které reklamujete. Je možné si ho vytisknout na  Ezopu nebo tiskopis zaslat elektronicky na adresu eshop@bio-zbozi.cz
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na 
eshop@spojovaci-zateplovaci-zbozi.cz . Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.
Postup při reklamaci: Je-li přijaté zboží poškozenéPři přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, 
nepřebírejte.Je-li  zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této  skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost,  v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
 Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typuZásilku je nutné ihned zkontrolovat po převzetí .
Pokud zásilka neodpovídá vaší objednávce, oznamte to dodavateli nejpozději do druhého dne od
převzetí  zásilky prodávajícímu. Na pozdější reklamace (poškození zboží při  přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) není možno brát ohled.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, 
nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamaceV případě, že jste spotřebitel, 
reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě,  že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje  zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit  reklamaci v co nejkratší době.
Peníze Vám pošleme na Váš bankovní účet. V reklamačním listu nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu. 
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.